Automatski nadzor dugih svjetala

Pri brzini od 40 km/h ili više, sustav nadzora dugih svjetala osmišljen je za automatsko prebacivanje “dugih” i “kratkih” svjetala, ovisno o prisutnosti drugih vozila i rasvjeti okoline (standard na vozilima s monokularnom kamerom i laserskim senzorom).

RBS

Prilikom vožnje, Swift koristi milimetarske radarske valove za detekciju vozila ispred. Nakon raspoznavanja, Swift djeluje na jedan od opisanih načina

Adaptivni tempomat

Kada se sustigne sporije vozilo, prilagodljivi sustav kontrole brzine koristi radarski signal da procijeni udaljenost do njega i automatski održava
udaljenost u skladu s jednom od tri odabrane postavke.

1. Nadzor stalne brzine
2. Automatsko usporavanje
3. Automatsko ubrzavanje

DSBS

Kada se kreće, Swift koristi dva senzora – monokularnu kameru i laserski senzor – kako bi se utvrdilo postoji li opasnost od sudara s drugim vozilom ili pješakom. Nakon otkrivanja potencijalnog sudara, automobil djeluje na bilo koji od sljedeća tri načina, ovisno o situaciji.

Napredni sustav prepoznavanja

Swift u vožnji koristi napredni sustav s radarom s milimetarskom valnom refleksijom za prepoznavanje udaljenosti od vozila naprijed, a s ciljem pomaganja vozaču da izbjegne sudar ili pak za ublažavanje štete od sudara. Kombinacija monokularne kamere koja se ističe na srednjoj i dugoj udaljenosti te može detektirati pješake i laserskog senzora koji je izvrstan kod otkrivanja kratkog dometa (čak i noću), omogućuje primjenu sustava automatskog kočenja za izbjegavanje sudara, upozorenja na izlazak iz voznog traka, automatskog nadzora dugog svjetla i upozorenja na krivudanje.