BOOSTERJET

Smanjeni 1.0 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem iz obujma od samo jedne litre stvara okretni moment usporediv s klasičnim atmosferskim 1.8-litrenim motorom, uz istovremenu uzornu štedljivost. Skromnoj potrošnji doprinosi i sustav izravnog ubrizgavanja goriva koji ujedno snižava i temperaturu unutar cilindara motora. Nadalje, turbopunjač koji tjera komprimirani zrak u cilindre, isporučuje visoki okretni moment čak i kod niskog broja okretaja, što ga čini pogodnim za širok spektar načina vožnje, od urbane pa sve do sportske vožnje na cestama daleko od civilizacije.

DualJet

U novi 1.2 Dualjet motor ugrađen je jedinstveni sustav ubrizgavanja s dvije mlaznice po cilindru koji značajno unapređuje toplinsku iskoristivost povećanjem kompresijskog omjera. Pruža izvrsnu ravnotežu između potrebe za snagom i učinkovitosti kod potrošnje goriva. Zvuk motora utišan je dodatnim metodama hlađenja, kao što je vodom hlađeni EGR sustav (namijenjen recirkulaciji ispušnih plinova), dok je s druge strane omjer kompresije povećan jer je komora izgaranja kompaktnija. Na kraju je to motor koji je jednostavan za rukovanje, jer pruža idealnu ravnotežu između optimalne snage i vrhunske ekonomičnosti.

Kombinacija motora i litij-ionske baterije za još više snage

U nastojanjima da još više smanjimo potrošnju goriva, koristili smo Suzukijev novi blagi hibridni sustav SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) koji predstavlja standard kod modela GLX 5MT bilo s 1,0 BOOSTERJET ili 1,2 DUALJET motorom. Sustav SHVS se sastoji od laganog, kompaktnog ISG-a (Integrated Starter Generator) koji ima funkciju elektromotora i pomaže benzinskom motoru kad je mu dodatna snaga potrebna, te lagane i visoko učinkovite litijionske baterije s izvanrednim performansama punjenja i isporuke energije. Ovo je optimalni hibridni sustav za kompaktne automobile, smišljen kako bi ponudio lakoću, jednostavnost i uštedu prostora, bez narušavanja voznih osobina odnosno čak doprinoseći boljim voznim karakteristikama.

Pokretanje motora – ISG funkcionira kao pokretač motora kako bi se ta radnja obavila tiho i glatko.

Motor u mirovanju – Kad je motor ugašen (kod zaustavljanja) električni sustavi energiju dobivaju iz baterije, štedeći gorivo.

Kretanje/ubrzavanje – Sustav ISG pomaže motoru* pri pokretanju ili ubrzavanju, time štedeći gorivo.

Usporavanje – ISG koristi energiju usporavanja kako bi proizveo električnu energiju i učinkovito napunio baterije

ALLGRIP AUTO

ALLGRIP AUTO je optimalni 4WD sustav, pruža vozaču bezbrižnost u svakodnevnoj vožnji, pogotovo kada se vozi po skliskim cestama ili površinama pod snijegom. Pomoću viskozne spojke sustava pogona na četiri kotača, okretni moment se automatski raspodjeljuje prema stražnjim kotačima kada prepozna da prednji gube kontakt s cestom.

Ovjes za skladnu i nadahnutu vožnju

Novokonstruirani prednji i stražnji ovjes podupire okretnost i emotivno iskustvo vožnje, pružajući izravno upravljanje, kontrolu i kvalitetu vožnje po čemu je Swift poznat. Čvrst je ali i udoban. Praćenje željenog smjera i zavoja, brzi odgovor na upravljač i izuzetna stabilnost još su dorađeniji s ciljem većeg zadovoljstva u vožnji Swifta.