Poboljšana kvaliteta i sigurnost svake vožnje

ALLGRIP AUTO je sustav koji vozaču pruža bezbrižnost u svakodnevnoj vožnji, pogotovo kada se vozi po cestama koje su skliske ili pokrivene snijegom. Sustav pogona na četiri kotača u svakom trenutku mjeri prianjanje kotača na podlogu te automatski raspodjeljuje okretni moment prema stražnjim kotačima ukoliko prednji izgube kontakt s podlogom.

Upozorenje na izlazak iz voznog traka

Kada se vozilo kreće brzinom iznad 60 km/h i krene izlaziti iz voznog traka bez da vozač upotrijebi odgovarajuću signalizaciju, sustav uključuje vibriranje upravljača i svjetlosni signal na ploči s instrumentima. Time vozaču ukazuje na vjerojatno nehotično napuštanje voznog traka.

Upozorenje na krivudanje

Kada se vozilo kreće brzinom iznad 60 km/h i krivuda unutar voznog traka, sustav uključuje zvučni signal (zujalicu) i svjetlosni signal na ploči s instrumentima. Time vozača upozorava na krivudanje uzrokovano umorom ili nekim drugim razlogom.

Šest zračnih jastuka

Ignis standardno dolazi sa šest zračnih jastuka: dva prednja, dva bočna i zračnim zavjesama.

Svjetlosno upozorenje kod naglog kočenja (ESS)

Prilikom naglog pritiska na kočnicu pri brzinama iznad 55 km/h, pored kočionih svjetala također se uključuju sva četiri pokazivača smjera (žmigavci) kako bi se na to upozorila druga vozila.

Grip control (kontrola trakcije) (ALLGRIP modeli)

Ova funkcija omogućuje glatko kretanje s ceste, jednako kao i s površina pokrivenih snijegom ili blatom. Sustav brzo reagira i koči na kotačima koji gube kontakt s podlogom, a ujedno raspodjeljuje isporuku snage na kotače koji imaju bolji kontakt te time ograničava gubitak okretnog momenta kod kretanja.

Hill descent control (pomoć pri vožnji nizbrdo) (ALLGRIP modeli)

Na strmim padinama, kad kočenje motorom nije dovoljno, sustav automatski koči kako bi kontrolirao sigurnu brzinu. Ovaj sustav vam dodatno omogućuje nadziranje brzine spuštanja bez dodirivanja kočnice kako biste se mogli potpuno posvetiti upravljanju.

Hill hold control (pomoć pri kretanju uzbrdo)

Zbog HHC sustava Ignis i na uzbrdicama, kao i na nizbrdicama privremeno ostaje na mjestu i ne kreće unatrag, te time produljuje vrijeme koje je potrebno vozaču da prebaci nogu s papučice kočnice na papučicu gasa, čime znatno olakšava vožnju.

Prilagođeni ovjes

Ovjes je iznova razvijen kako bi smanjio masu vozila, a ujedno osigurao potrebnu krutost. Osim što glatko upija udarce i neravnine s ceste, omogućuje lagano, izravno i stabilno upravljanje.

Sustav automatskog kočenja s dvije kamere (DCBS)

Dvije kamere prepoznaju vozila, pješake i linije na cesti, poput ljudskih očiju. Na temelju različitih informacija koje sustav dobije iz ovih kamera, on pomaže pri izbjegavanju ili ublažavanju sudara i oštećenja putem upozorenja vozaču ili čak i automatskog kočenja.
1. Upozorenje
2. Automatsko lagano kočenje
3. Pomoć pri kočenju
4. Automatsko kočenje