Zaštićeni kamo god krenuli

S-CROSS pruža vrhunski osjećaj sigurnosti, koji dodatno pojačavaju Suzukijevi napredni sigurnosni sustavi, kako bi se svi putnici osjećali sigurno tijekom vožnje. ALLGRIP pogon potpomognut naprednom digitalno nadziranom tehnologijom, olakšava vožnju vozaču, dok putnicima pruža osjećaj ugode i opuštanja

Kontrola zadržvanja vozila u poziciji na uzbrdici

Ova funkcija olakšava kretanje vozila na uzbrdicama, ali i zadržava vozilo u stanju mirovanja na uzbrdici ada vozač otpušta papučicu kočnice i pritšće papučicu gasa

Nadzor ”mrtvog kuta”

Kada je funkcija uključena i neki objekt se približava vozilu u mrtvom kutu, vozač dobiva svjetlosno i vučno uopzorenje kako bi promjena voznog traka bila sigurna i bez potencijalne opasnosti naleta drugog vozila

Prepoznavanje prometnih znakova

Ovaj sustav koristi monokularnu kameru za detekciju prometnih znakova. To se odnosi na znakove za
ograničenje brzine, slijepe ulice, posebne regulacije prometa koje prilikom prepoznavanja prikazuje na
multi-informativnom zaslonu unutar vozila te obavještava vozača

Prevencija izlaska iz voznog traka

Kada se vozilo kreće brzinom iznad 65 km/h monokularna kamera služi za prepoznavanje linija voznog traka. Dodirivanje zaključnih linija voznog traka prepoznaje se kao mogućnost izlaska iz voznog traka te se automatski aktivira automatska pomoć pri kočenju koja pomaže vozaču da se vrati unutar linija voznog traka

Upozorenje za izlazak iz prometnog traka

Pri brzinama iznad 60 km/h, monokularna kamera detektira lijevu i desnu bijelu oznaku prometne trake te sustav upozorava vozača zvučnim i svjetlosnim indikatorima kada utvrdi da bi se moglo dogoditi apuštanje prometne trake

Upozorenje na krivudanje

Kada se vozilo kreće brzinom iznad 60 km/h i krivuda unutar voznog traka, sustav uključuje zvučni signal (zujalicu) i svjetlosni signal na ploči s instrumentima. Time vozača upozorava na krivudanje uzrokovano umorom ili nekim drugim razlogom

Sustav automatskog kočenja pomoću dvostrukih senzora

Kada je u pokretu, S-CROSS koristi dva senzora – monokularnu kameru i laserski senzor – kako bi utvrdio
postoji li opasnost od sudara s vozilom ispred vas ili s pješakom. Nakon otkrivanja potencijalnog sudara,
sustav upozorava ili uključuje automatsko kočenje, ovisno o situaciji

Prilagodljivi tempomat sa Stop & Go funkcijom

Prilagodljivi tempomat u jakim hibridima ima Stop & Go funkciju. Sustav ubrzava i koči kako bi vozač održavao sigurnu udaljenost u odnosnu na vozila ispred.