ALLGRIP

Neovisno o vrsti podloge i terena, Vitara uvijek osigurava besprijekorno prijanjanje. Zasluga je to napredne konstrukcije i nove ALLGRIP 4WD tehnologije čiji sofisticirani mehanizmi svaku vožnju čine istinskim zadovoljstvom. Kakva god da je cesta u pitanju, Vitara će ju savladati besprijekornom lakoćom, a vama neće biti potrebne nikakve posebne tehnike vožnje niti vještine. Možete birati između četiri načina rada 4WD Allgrip pogona – Auto, Sport, Snow i Lock pomoću kotačića na sredini konzole.

ALLGRIP – Sport način rada

Poboljšava vožnju u zavojima, dodajući više momenta na stražnje kotače, pritom osiguravajući bolji odaziv motora, čime optimizira karakteristike motora i pogona.

ALLGRIP – Snow način rada

Optimalan za snježne, neasfaltirane i druge skliske površine jer poboljšava prianjanje tijekom ubrzavanja te povećava stabilnost.

ALLGRIP – Auto način rada

Prioritet programa je štedljivost u tipičnim svakodnevnim vozačkim uvjetima, gdje se pogon automatski prebacuje u 4WD kada se otkrije proklizavanje.

ALLGRIP – Lock način rada

Za izvlačenje vozila iz dubokog snijega, blata ili pijeska sustav razdjeljuje više okretnog momenta na stražnje kotače, odnosno tamo gdje ga treba. Pritom su ESP sustav i druge nadzorne tehnologije optimizirane kako bi se u Snow način rada moglo prebaciti bez zaustavljanja automobila. Lock način rada automatski se prebacuje na Snow način rada pri brzinama iznad 60 km/h.

Pomoć pri vožnji nizbrdo

Na strmim padinama, kad kočenje motorom nije dovoljno, sustav automatski koči kako bi kontrolirao sigurnu brzinu. Ovaj sustav vam dodatno omogućuje nadziranje brzine spuštanja bez dodirivanja kočnice kako biste se mogli potpuno posvetiti upravljanju.

Prednji i stražnji parkirni senzori

Ultrazvučni senzori u branicima otkrivaju prepreke i daju audio-vizualna upozorenja koja vozač može vidjeti na zaslonu te ih čuti kao zvučno upozorenje.

Kamera za vožnju unatrag

Zaslon na instrument ploči prikazuje sliku prostora iza automobila snimljenu stražnjom kamerom, što pomaže u povećanju vidljivosti na stražnjoj strani automobila, pri vožnji unatrag.

7-inčni zaslon osjetljiv na dodir

Audio sustavom upravlja se pomoću zaslona osjetljivog na dodir, koji je intuitivan poput pametnog telefona. Ukoliko povežete svoj pametni telefon putem Bluetootha® ili USB kabela, moći ćete koristiti određene aplikacije s pametnog telefona na ovom zaslonu, koji osim radio uređaja sadrži kameru za vožnju unatrag i navigacijsku funkciju.

VISOKOUČINKOVITI POGONSKI SKLOP

Novi 1.4 BOOSTERJET motor (K14D)

Novi 1.4 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem podiže vožnju Vitare na višu razinu. Turbo punjač s hladnjakom tjera stlačeni zrak u cilindre čime omogućuje maksimalne vrijednosti okretnog momenta čak i pri niskim okretajima motora, kao što je npr. već od 2000 okretaja po minuti. Sustav izravnog ubrizgavanja dodatno povećava učinkovitost motora, odnosno smanjuje potrošnju goriva, optimiziranjem količine ubrizganog goriva, kao i kontrolom nad vremenom, trenutkom i tlakom ubrizgavanja goriva izravno u cilindre. Povrh toga, potrošnja goriva smanjena je pomoću elektronski reguliranog sustava promjenjivog otvaranja ventila (VVT), recirkulacijom ohlađenih ispušnih plinova (EGR) te većim omjerom kompresije.

6-brzinski ručni mjenjač

Optimizirani prijenosni omjeri smanjuju potrošnju goriva, pritom istovremeno pojačavajući doživljaj vožnje, dok ugrađeni protuutezi vozaču daju bolji osjećaj samih promjena brzina. Također, dodatno povećana čvrstoća kućišta samog mjenjača smanjuje buku i vibracije te pridonosi općoj ugodnosti vožnje.

48V blagi hibridni sustav

Novi 48V blagi hibridni sustav sastoji se od 48 voltnog ISG-a, generatora koji ima funkciju elektromotora, 48V litij-ionske baterije te 48V-12V transformatorom istosmjerne struje. S većom voltažom od klasičnog 12V sustava, povećava se energija prikupljena usporavanjem kao i količina pomoći elektromotora kako bi se smanjila potrošnja goriva i povećale performanse vožnje. U normalnim uvjetima vožnje sustav daje prednost ekonomičnosti odn. smanjenoj potrošnji goriva, dok u slučajevima kad prepozna da vozač zahtijeva jače ubrzanje, sustav elektromotorom dodaje dodatni okretni moment pogonskom motoru, koristeći jednu od dvije
nove funkcije (torque fill control – kontrola dopune okretnog momenta ili torque boost – pojačanje okretnog momenta).