ALLGRIP

Neovisno o vrsti podloge i terena, Vitara uvijek osigurava besprijekorno prijanjanje. Zasluga je to napredne konstrukcije i nove ALLGRIP 4WD tehnologije čiji sofisticirani mehanizmi svaku vožnju čine istinskim zadovoljstvom. Kakva god da je cesta u pitanju, Vitara će ju savladati besprijekornom lakoćom, a vama neće biti potrebne nikakve posebne tehnike vožnje niti vještine. Možete birati između četiri načina rada 4WD Allgrip pogona – Auto, Sport, Snow i Lock pomoću kotačića na sredini konzole.

ALLGRIP – Sport način rada

Poboljšava vožnju u zavojima, dodajući više momenta na stražnje kotače, pritom osiguravajući bolji odaziv motora, čime optimizira karakteristike motora i pogona.

ALLGRIP – Snow način rada

Optimalan za snježne, neasfaltirane i druge skliske površine jer poboljšava prianjanje tijekom ubrzavanja te povećava stabilnost.

ALLGRIP – Auto način rada

Prioritet programa je štedljivost u tipičnim svakodnevnim vozačkim uvjetima, gdje se pogon automatski prebacuje u 4WD kada se otkrije proklizavanje.

ALLGRIP – Lock način rada

Za izvlačenje vozila iz dubokog snijega, blata ili pijeska sustav razdjeljuje više okretnog momenta na stražnje kotače, odnosno tamo gdje ga treba. Pritom su ESP sustav i druge nadzorne tehnologije optimizirane u korist oslobađanja automobila. Lock način rada automatski se prebacuje na Snow način rada pri brzinama iznad 60 km/h.

Pomoć pri vožnji nizbrdo

Na strmim padinama, kad kočenje motorom nije dovoljno, sustav automatski koči kako bi kontrolirao sigurnu brzinu. Ovaj sustav vam dodatno omogućuje nadziranje brzine spuštanja bez dodirivanja kočnice kako biste se mogli potpuno posvetiti upravljanju.

Prednji i stražnji parkirni senzori

Ultrazvučni senzori u branicima otkrivaju prepreke i daju audio-vizualna upozorenja koja vozač može vidjeti na zaslonu te ih čuti kao zvučno upozorenje.

Kamera za vožnju unatrag

Zaslon na instrument ploči prikazuje sliku prostora iza automobila snimljenu stražnjom kamerom, što pomaže u povećanju vidljivosti na stražnjoj strani automobila, pri vožnji unatrag.

7-inčni zaslon osjetljiv na dodir

Audio sustavom upravlja se pomoću zaslona osjetljivog na dodir, koji je intuitivan poput pametnog telefona. Ukoliko povežete svoj pametni telefon putem Bluetootha® ili USB kabela, moći ćete koristiti određene aplikacije s pametnog telefona na ovom zaslonu, koji osim radio uređaja sadrži kameru za vožnju unatrag i navigacijsku funkciju.

Bogata ponuda motora i mjenjača

Novi 1,0 BOOSTERJET motor

1,0 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem isporučuje okretni moment usporediv s atmosferskim motorima zapremine 1,8 litara, a da pritom potrošnja goriva ostaje na razini malih jednolitrenih motora. Njegov sustav izravnog ubrizgavanja pridonosi manjoj potrošnji goriva kao i snižavanju temperature unutar cilindara motora, što produljuje njegov vijek. Nadalje, turbopunjač, koji kontinuirano komprimira zrak u cilindrima, omogućuje visok okretni moment motora u svim režimima rada, što ga čini pogodnim za širok spektar vožnji, od urbane i sportske, pa sve do zahtjevne off-road vožnje.

Novi 1,4 BOOSTERJET motor

Novi, kompaktni ali iznimno snažni 1,4 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem vožnju Vitare podiže na višu razinu. Turbo punjač s hladnjakom tjera stlačeni zrak u cilindre čime omogućuje maksimalne vrijednosti okretnog momenta čak i pri niskim okretajima motora, kao što je npr. 2500 okretaja po minuti. Uz to, dodatni ventil kontrolira tlak prednabijanja, otvaranjem odnosno zatvaranjem protočnih kanala, što za posljedicu ima trenutačan odaziv motora uz minimalnu potrošnju goriva. Sustav izravnog ubrizgavanja dodatno povećava učinkovitost motora, odnosno smanjuje potrošnju goriva optimiziranjem količine ubrizganog goriva, kao i kontrolom nad vremenom, trenutkom i tlakom ubrizgavanja goriva, izravno u cilindre.

5-brzinski ručni mjenjač (za motor 1,0 BOOSTERJET)

Omjeri prijenosa u ovom mjenjaču podešeni su kako za ekonomičnu vožnju, tako i za istinski doživljaj vožnje. U njega su ugrađene brojne inovacije za optimiziranje promjena brzina, kao i za što ugodniji osjećaj. Povećana čvrstoća kućišta mjenjača smanjuje buku i vibracije, te pridonosi općoj ugodnosti.

6-brzinski ručni mjenjač (za motore 1,4 BOOSTERJET)

Iznova optimizirani prijenosni omjeri smanjuju potrošnju goriva, pritom istovremeno pojačavajući doživljaj vožnje, dok ugrađeni protuutezi vozaču daju bolji osjećaj samih promjena. Također, dodatno povećana čvrstoća kućišta samog mjenjača, smanjuje buku i vibracije, te pridonosi općoj ugodnosti vožnje.

6-brzinski automatski mjenjač (za motore 1,0 i 1,4 BOOSTERJET)

S proširenim područjem rada svih prijenosnih omjera, novi automatski mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa nudi izvrsna ubrzanja, čak i iz mirovanja, te pospješuje uštedu goriva i pri većim brzinama. Integrirani hladnjak poboljšava učinkovitost hlađenja ulja u mjenjaču, što direktno doprinosi uštedi goriva.

Ručice za mijenjanje brzina (samo uz automatski mjenjač sa 6 brzina)

Mijenjanje brzina može se brzo i jednostavno obavljati pomicanjem ručica postavljenih na upravljaču, što vožnji daje jedan posebno ugodan, ali i sportski osjećaj, vrlo sličan ručnom mjenjaču.