1. Upozorenje

    Sustav prepoznaje vozilo ispred i – ako postoji opasnost od sudara – upozorava vozača da upotrijebi kočnice. Vrijeme upozorenja može se određivati ručno, u postavkama

  2. Automatsko lagano kočenje

    Ako postoji opasnost od sudara, sustav dodatno primjenjuje lagano automatsko kočenje kako bi upozorio vozača na uporabu kočnice

  3. Pomoć pri kočenju

    Ukoliko postoji velika vjerojatnost sudara, a vozač snažno pritisne papučicu kočnice, sustav povećava silu kočenja, pomažući izbjeći sudar ili smanjiti štetu

  4. Automatsko kočenje

    Ako sustav utvrdi da je sudar neizbježan, automatski koči kako bi se izbjegao sudar ili smanjila šteta

Automatski sustav kočenja pomoću radara (GLX)

Sustav protiv sudara koristi refleksiju iz radarskog senzora s prednje strane vozila koji emitira milimetarske valove, te realizira napredne sigurnosne funkcije:

Prilagodljiv tempomat kontroliran pomoću radara (GLX)

Sustav tempomata, u suradnji s radarskom podrškom kočenja, konstantno mjeri udaljenost do vozila ispred, čime se mnogostruko povećava udobnost i sigurnost vožnje. Za održavanje razmaka, vozač ima na izbor dugu, srednju ili kratku udaljenost do vozila ispred, čime se automatski prilagođava i brzina novog SX4 S-CROSSa

Signal kočenja u nuždi

Kada se kočenje naglo primjeni za vrijeme vožnje iznad 55 km/h, svjetla za upozorenje automatski počinju brzo treptati, upozoravajući automobile iza na opasnost:

1. Naglo kočenje iznad 55 km/h

2. Pokazivači smjera počinju automatski brzo treptati

3. Manji pritisak na kočnici isključuje pokazivače smjera

ESP (Program elektronske stabilnosti)

Ukoliko kotači gube trakciju, elektronički program stabilnosti vozila ESP, automatski podešava motor i kočnice kako bi pomogao vozaču održati kontrolu nad vozilom

Hill-hold kontrola

Funkcija kretanja na uzbrdici, Hill-hold jednostavno sprječava SX4 S-CROSSA na kretanje unatrag kada vozač pomakne svoju nogu s papučice kočnice na papučicu gasa

Sustav nadzora tlaka u gumama

Upozorava vozača na pad bilo kakvog tlaka u gumama preko multifunkcijskog zaslona. Tlak se u svakoj gumi mjeri senzorom u zračnom ventilu

Sedam zračnih jastuka

Dodatna zaštita dolazi iz prednjih i bočnih sigurnosnih zračnih jastuka, zračnog jastuka za koljena vozača, te zavjesa na lijevoj i desnoj strani vozila

Sigurnost zaštite pješaka

SX4 S-CROSS svojim oblikom i dizajnom, prema Suzukijevom TECT konceptu, rezultira strukturom koja učinkovito upija i raspršuje energiju u slučaju sudara i naleta na pješake